diumenge, 18 d’abril del 2010

UN GRAN PROJECTE

Hem començat un gran projecte. La mare ha proposat que fós un projecte que pogués durar molt temps, potser un any, potser una mica menys o una mica més. He triat el tema de l'ÀFRICA. Tenim un àlbum i l'anem omplint. De moment he triat un mapa d'un atles que m'agradava i l'he dibuixat com es feia abans, calcant-lo en un paper de seda per les dues cares i passant-lo a una cartolina. Mica en mica l'aniré omplint. He descobert una illa que m'atrau, es diu Madagascar. També he fet el títol. Ara estic fent un projecte petit que anirà dins aquest gran. Quan estigui acabat us l'ensenyaré. Tenim el propòsit d'anar-vos explicant com creix i d'anar penjant al blog les coses que no càpiguen a l'àlbum, a veure si ma mare aprèn a penjar músiques i vídeos al blog!

2 comentaris:

  1. Ep! Quina bona idea!
    M'agrada molt, ja tinc ganes de veure el següent "episodi" :D

    ResponElimina
  2. Sona molt bé aquest projecte. Un parell de llibres que et recomano a veure si t'agraden per aquest tema:
    1.El cor damunt la sorra
    2. viatge màgic a Àfrica
    Tots dos son del Jordi Llompart i molt "màgics".

    Un petó

    ResponElimina